divendres, 20 de març del 2020

DIVENDRES 20 DE MARÇ

BON DIA FAMÍLIES, NINS I NINES!!

JA SOM A DIVENDRES!!!!


COM JA SABEU ELS DIVENDRES LI LLEVAM UNA CAMA A LA JAIA COREMA...
I COM QUE NO SOM A L'ESCOLA VOS DEIX UN MISSATGE QUE M'HA DEIXAT:

Hola nins i nines de 4 anys!
Sóc la Jaia Corema i ja m’han dit que us heu quedat a casa perquè hi ha un virus que passeja pels carrers! Jo també m’he quedat a casa tancada perquè tots hem d’ajudar que aquest virus se’n vagi!!
Avui m’heu de llevar una cama... però tots m’heu deixat a l’escola! 
Què vos sembla si feis una Jaia Quaresma i li llevau les cames que toquen? 
Pensau que avui ja m’heu de llevar la número 4.

Moltes gràcies i fins la setmana que ve!!



QUÈ HEM DE FER?


Vos proposam que feu una Jaia amb 7 cames (amb un dibuix, amb una pepa i robeta, amb cartró, material reutilitzable, etc.) i li lleveu la cama número 4. 

Recordau cantar la cançó!!!: https://www.youtube.com/watch?v=1ZcSd0xe_v0


Quan acabeu podeu fer aquesta fitxa per practicar l'escriptura:


























Tonya, Laura, Margalida i Beatriu. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

VÍDEO RESUM DEL CURS

BON ESTIU I GRÀCIES PER TOT!!! LES VOSTRES MESTRES DE 4 ANYS VOS HEM FET UN VÍDEO DE CADA CLASSE ON HEM INTENTAT DEIXAR CONSTÀNCIA DEL ...